Advokat? Kock? Veterinär?

Sitter i skolan och har SO. Vi ska skriva ett arbete om vad man vill bli när man blir stor. Och jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra. En självklarhet för mig är att jag alltid ska håll på med hästar. Jag kommer aldrig kunna sluta rida osv. Men jag vet heller inte om jag vill jobba med det i framtiden.
Min högsta dtröm är nog ändå att först tävla höga klasser, bli känd och helt jävla grym. Och efter det skulle jag vilja bli typ tränare. Kunna hjälpa andra att bli det dom vill. Nå toppen. Jag vet precis hur jag skulle kunna göra lixom. Jag skulle inte vilja bli ridlärare på en ridskola utan jag skulle vilja träna barn, ungdomar och vuxna som vill satsa.
Men det krävs ju också lite att komma dit ;) haha.

Sen kanske jag skulole vilja bli advokat, eller jurist eller liknande för man känar superbra på det. Men då kanske inte tiden till hästar finns kvar. Samtidigt som man troligtvis inte kan endast jobba med att träna folk då jag inte tror att man tjänar så bra på det.
Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli!

Nej ska angarera mig lite i skolan nu. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: majja

alltså vill du bli advokat kan du räkna med att lägga hästarna på hyllan sådär 4 år :/

2011-09-19 @ 21:18:44
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0