10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag ÄLSKAR american pie filmerna och har sett alla minst 5 ggr.

2. Jag rent ut sagt, verkligen HATAR majs.

3. Jag tror på jultomten och på spöken men inte på gud.

4. Jag älskar att hoppa, samtidigt som jag blir nervös när jag kommer mot hinder som är högre än 1 m. Men det är pirret i magen och känslan som gör att jag älskar det.

5. Jag har jättesvårt att ljuga för personer. Får sån himla ångest om jag gör det. Oftast klarar jag inte ens av att börja en mening där jag tänkt att ljuga. Vilket är superbra, för då är jag alltid ärlig. :D

6. Jag kan inte gå med helsvarta kläder - t.ex svarta byxor och svart tröja. Jag kan bara inte det. Måste ha något i färg.

7. Jag har alltid velat ha en riktigt musklig och kraftig ponny, men köpte en spinkig istället ;) haha

8. Jag kollar fortfarande på svampbob.

9. Min första favorithäst hette Sigge och var en svartskäck, min nuvarande favvohäst är också en svartskäck ;) Dock var sigge en liten shettis (Y)

10. Dessa 10 sanningar har tagit mig flera dagar att skriva ihop x)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kan jag skicka min på msn? min mejl funkar inte...

lägger upp din nu ! :)



Ja det får vi haha :) <3

2011-09-29 @ 09:14:48
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: javisst kan vi göra det! :) jag ska bara göra några små ändringar på bilden men ska försöka bli klar med den till ikväll! :D

2011-09-29 @ 11:10:57
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0