Tävlingar inplanerade 2011

Jag har nu bestämt mig för några tävlingar framöver. Dock är inget anmält osv, men mamma skulle ge besked i helgen om jag kudne åka! Det är ju trots allt hon som kör ^^

Nu på söndag är det klubbdressyr! LC:2 Och så har jag även uppnått mitt dressyrmål för i år ;)
Den 5/11 så är det en tävling i Växjö som jag troligtvis ska åka på. Antingen LD och LC eller LC och LC+5
Den 20/11 är det annas cupen på udden som jag kommer åka på(99%säkert). Då blir det troligtvis LC och LC+5 eller LC+5 och LB. Jag får se hur det känns den 5/11 innan.

Om det inte blir för mycket så kanske jag ska vara med på en klubbhoppning den 13/11 också.
Om han sköter sig utmärkt den 5e så skiter jag nog i den, men om han tycker mycket är läskigt osv så kan det nog vara bra att föröska utmana läskiga hinder så ofta som möjligt. Vi får se helt enkelt! :)

Tänker inte ta någon av hopptävlingarna på allvar. Jag tänker fortfarande göra det som behövs, stanna, göra en volt osv. Skita i om han river alla hinderna. Huvudsaken är att han hoppa i ett lugnt tempo. När vi känner varandra mer kommer jag kunna satsa mer. Men just nu vill jag bara se hur han fungerar!


Kommentarer
Postat av: Carina

vill du göra en header åt mig och jaqueline ? :)

2011-10-21 @ 17:43:42
Postat av: Agnes

Svar: Tack!!<3 Din kommentar peppade verkligen mig jättemycket! TACK!!!<33 Du skulle bara veta hur mycket din kommentar betyder <33

2011-10-21 @ 18:59:23
URL: http://agnesahlgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: ahaa okej :P Ja det gör jag. Han är fortfarande inte färdig inriden så det är inte så konstigt att han inte alltid kan ;) Men vill börja tävla dressyr snart och det är det som hindrar mig att fattningarna inte alltid blir så snygga :P Men hoppas det går bra för dig på dressyren på söndag :D

2011-10-21 @ 22:03:50
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0