Svar

Anonym om Stallet:
Har en helt random fråga nu asså ;)
Men både Sara och du står på samma stall ju, och i somras skrev ni att ni skulle upp och måla ganska mycket "för att samla poäng", vad har man dem poängen till sen? :)

Svar: Jag kom på mig själv precis att jag inte målade så mycket, haha ^^ Men lite hjälpte jag till.
Poäng är egentligen en slags "peng". Eller med andra ord, poäng/pengar som är till för att kunna ta lektioner osv. 
Det är inte pengar man får i handen utan vi har det på en lapp hur mycket poäng man har och för dessa kan man sedan rida privatlektioner, rida självständigt osv. Då kostar det olika mycket beroende på vam man gör.
En privatlektion t.ex kostar 20 poäng.
Det är himla bra system tycker jag!

Vissa år kan man även betala lite med poäng om man ska följa med till GBGHS. Alltså, man får det billigare :) SUPER JU?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0