STHL

Hejsan!
Hemskt ledsen över uppdateringen. Men vårt internet funkade inte i morse så det blev ingen uppdatering. Jag gick upp vid 7 och va i stallet vid 8. Red och fixade sen åkte jag hem. Och vid 11 så kom mormor och hämtade mig och mamma för att skjutsa oss till flyget. Väl framme var klockan 1? Så väntade vi på andreas i en timme, åt lunch, väntade på pappa i ett tag coh vid 5 kom vi fram till hotellet.
Alltså ganska fullspäckad dag. Och mer väntar!

Jag ska om en kvart gå med min family till GLOBEN och kolla på första matchen i NHL! Det är New York Rangers mot Los Angeles Kings. Jag hejjar egetnligen inte på något av lagen, men mitt team, CAPS spelar inte ikväll så just idag hoppas jag på att Rangers vinner.

Aja. Uppdateringen kommer ligga på noll ikväll, jag är ledsen men life is life.
LOVE U!
Henrik Lundqvist Henrik Lundqvist #30 and the New York Rangers salute teh fans following a 2-1 defeat of the Philadelphia Flyers on April 9, 2009 at Madison Square Garden in New York City. (Photo by Bruce Bennett/Getty Images) *** Local Caption *** Henrik Lundqvist

Kommentarer
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Så himla kul! :D

2011-10-07 @ 21:27:26
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0