SO

Jag bloggar typ alltid när vi har SO ? right.
Är snart klar med min inlämning, men har en hel del frågor kvar så får göra dom ikväll. Superkul då min eftermiddag / kväll redan är fullspäckad.
Jag ska hem och packa, rida chuck och även min lektion, sen plus min inlämning då. JIPPI!
Imorgon ska jag gå upp vid samma tid som idag eftersom jag måste hinna rida innan vi åker. Ska ju till stockholm i helgen!!!! AWESOME!

Men vi ses ikväll buddieeeeeees! :D:D NI är bäst, glöm inte det Ciao! ;)
PS. glömde säga att stina sitter bredvid mig ^^ haha
bjuder på en underbar bild på världens snyggaste kille!


Kommentarer
Postat av: amanda

Ja han verkade må bra, såg inte så jättemycket av honom! Ja de var verkligen jättetrevliga :)

Provred ett sto som hette Klasika! :D

2011-10-06 @ 11:56:26
URL: http://hastryttareen.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi har inte skoldatorer i skolan... 8or och 9or har datorer/iPads, 1or har en iPad på två personer, 4 har varsin iPad, 7orna har, men INTE sexorna, grr! XD lärarna försöker typ trösta oss med "det är bättre med papper och penna". Aa, visst XD

2011-10-06 @ 18:18:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Carolin

Sv; ok då hade jag nog testat ett sådant koppar bett. Och sen jobbat mycket med bommar o små hinder. Stanna både innan o efter lägga volter osv. De har funkat för mig iaf :-)



ang designen, kodat du bloggen o sånt då med? Är mest som en gröt för mig ;) inte så insatt i alla tecken o skit haha

2011-10-06 @ 22:31:00
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0