Shopping?

Våran dag i sthl som skulle innehålla shopping blev inte så lyckad.
Det försa vi gjorde va att gå till en hästbutik som mamma lovat mig. Där va vi ett bra tag för jag var tvungen att gå runt och kika på allt minst 5 ggr. BLEV SJUKT KÄR I EN HJÄLM :O
Men jag köpte inget, dock gjorde jag en deal med min pappa och han köpte en sak åt mig. Som ni får se senare :)

I alla fall efter det skulle vi käka lunch, det blev sushi för mina päron och en baugette för mig ;) om ni vill veta?
Sen när vi skulle börja våran shoppingrunda ringde brorsan min (Johan) och berättade att vår teve inte funkade, vårat bredband var paj och våran telefon funkade inte att ringa till. Det gick att ringa från hemtelefonen så när han testade det så kom det upp ett helt annat nummer i displayen... (?)

Så våran shoppingrunda förvandlades till en dag i en teliabutik.. :/ surt. För jag ÄLSKAR shoppingen i sthl, den är underbar!
Som sagt, så vi har fått ett nummer som inte är vårat och inte ens har rätt riktnummer innan.. haha!
STÖRT!

Imorgon vet jag inte vad vi hittar på ;) Men ska kolla vidare på något magiskt program med två söta små pojkar ^^ PUSS
bild från imorse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag som bor i sthlm tycker inte att shoppingen är speciellt rolig, man blir väl bortskämd eller något antar jag xD

2011-10-08 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0