Noll motivation till att städa - i want to have fun!


Mamma och papap är iväg och handlar något till nya stugan på öland. Så jag är själv hemma och har ingen som tjatar på mig.
Mitt rum ser ut som ett helvete.
Jag brukar alltid smita undan städandet när dom inte är hemma. Men nu har jag ju faktiskt lovat att det ska vara klart innan jag åker till stallet, så där är nog bara att sätta igång. 
Ibland kan jag till och med tycka det är kul att städa, men INTE idag.

Jag vill ha sommarlov.
Nej jag ska städa, för om en timme har jag tänkt vara i stallet. Alltså har jag 45 min på mig att fixa rummet + mig!

I stallet ska vi ha UZ-möte, jag har jour och så ska jag rida! :) Känner ny motivation till att rida nu. Och på måndag. Då ska skorna på, han får inte komma undan en gång till..

Men vi ses! CIAO!


vill även sända massor av styrkekramar till Johanna!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Ska vi följa varandra via bloglovin? Säg till när du följer mig, så följer jag dig :)

2011-10-15 @ 21:00:52
URL: http://youngrider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0