Nödköp

Jag och mamma har nödköpt lite saker till ponnyn min. Har bara glömt att fota och lägga upp bilder. Men det är i alla fall 2 par boots(4 st). Och en sadelgjord. Den sadelgjorden vi ville ha fanns inte i våran storlek och skulle itne komma in förens om 2 veckor. Då tänkte jag att vi kunde vänta. Men då sa dom att den inte gjordes i 110.
Vilket jag tycker är lustigt? ;) haha

Men det blev detta:
bild: hööks
Denna fanns inte i 110. Eller i någon storlek som slutade på noll. Alltså inte i 110, 120, 130. Den gjordes bara i 115, 125, 135. Men min gamla sadelgjord är exakt en sån i svart och den har vi 130 i ? ;) haha

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Alla KBFs gjordar är ju köpta därifrån och dom är ju i 120, 130 osv.. x) Vad lustigt att dom sa så..

2011-10-08 @ 17:42:37
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0