Lång dag i stallet men inte mycket gjort. (Chuck-dagens ridpass)


Jag har varit i stallet sedan ca kl 11. Och ändå har jag itne hunnit med allt som jag skulle göra.
Hann inte smörja så fick bara ta det värsat på tränset. Hann inte borsta honom, mer än innan ridpasset och bara lite snabbt efter. Alltså fula gula fläckar kvar, det får fixas imorgon! 
Jag hann inte väga upp morgonhöt imorgon som jag tänkte göra. Och en massa mer. Haha.
Dumma mig! ;) Och hann såklart inte hem i tid.

Hann i alla fall rida och red efter att dom satt fram staketet (Y).
Så nur har han sett det plus domarvagnen.
Han tyckte staketet var lustigt och ville gärna gå en meter innanför. I hörnen ville han svänga 5 meter innan, om han inte fick det trodde han att vi skulle över det. Haha. Domarvagnen avr en aning läskig. Hmm..

Känslan säger att det kommer gå lite halvknasigt. Men jag gör mitt bästa, sen får vi se hur det går! :) Haha
Anna fotade lite, ifall det blev något bra så komemr det upp ikväll! Har inte kollat på dom än men hon sa att dom blev jättedåliga! (Vilket jag inte tror på) Haha ;)

Fick inte åka till Emmy då jag skulle upp tidigt och så.. men men! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0