Chuck - dagens ridpass

Red i ridhuset i pausen, var inget roligt väder ute. Vi var bara 3 och ändå kände jag mig ivägen HELA tiden, kan också bero på att det var hinder där inne?
Red i alla fall mycket bogen innanför/öppna först i skritten och sen även i traven.
Red först honom låång och låg i traven, men tog sedan lite lite mer kontakt med honom. För jag kan inte göra så mycket när tyglarna glappar.
I alla fall, galoppen va ingen hit idag, bröt av lite hela tiden när jag inte höll om och ja.. haha ^^
Sen ville han inte fatta högergaloppen ifrån trav, så blev att traggla det en massa. 
I slutet när alla andra gått ut så  red jag på fyrkanten och ökade rejält på långsidan. Och JÄVLAR vilket steg han fick! För att vara han vill säga.
Så då ville jag inte sluta rida, men 5 minuter kvar av pausen och han var trött så jag satt av och gick med honom en sväng.
Testade min tjocka nosgrimma på honom, den passade och han var übersöt i den :D

Behöver nya bilder, i know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0