Chappe & Rhona

Säger Chappe, alltså Champion.
Skrev aldrig hur det gick att rida honom men det behövs inte. Vi styker det passet. 
Det är något som får mig att inte riktigt gilla honom. Så det skadar inte direkt att det gick käpprätt åt skogen ;)

Rhona idag kan vi ju också styka ett sträck över.
Hoppade ju i hoppgruppen så ni kan förstå att det avr hoppning. Orkar inte skriva vad vi gjorde eller liknande. 
Hon var helt OFF. Jag försökte verkligen snurra igång henne, men 3 sekunder senare var hon ett tuggumi, segade fast i marken :/ Tråkigt när det blir så. Då jag vet att hon kan och är så himla bra egentligen!
Såg nog väldigt förhävligt ut också. Plus i kanten att jag inte ätit något sen lunch.. och klockan var typ 9-10 ? ;)

Tur att man inte är så sur överlag ;) Min säng som jag nu ligger i har livat upp mig igen. ^^
Hon skulle kunnat va som denna dagen.. underbar!

foto: ALMA

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Hur kan du inte gilla C? :D haha

Han är ju supermysig ^^

2011-10-06 @ 23:41:12
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0