Biljetter bokade, ändå en aning deprimerad.


Nu har jag och Anna bokat biljetter till nattpremiären breaking dawn part 1 till henne, mig, Emmy och Moa.
Och jag är glad över det. Men samtidigt är jag sjukt deppig. Många som känner mig, känner mig riktigt väl vet hur beroende jag är av robert pattinson... Han har alltid varit sveriges snyggaste kille/man, ja han slår faktiskt JB.. Jag erkänner det. Fan assoo..
Och nu ska Anna åka till sthl imorgon för att gå på fan event .. :'(
är helt superduper arg på henne x) hahha.
But life is life.

Och jag går vidare.. men åh vad jag är avis..

Kommentarer
Postat av: sharmila

om du vill ha en biljett så har jag. men kontakat så fort du ser detta :)

072-251 22 09

2011-10-27 @ 15:10:21
Postat av: Tilda

Jag håller verkligen med dig! Det finns ingen snyggare än honom! Alla mina vänner fattar inte hur jag kan vara så beroende av honom. :P Men han är ju såå snygg. Självklart ska man bo i norrland och så kommer han till stockholm. Så avis på alla som ska dit! Dock är det ju lite tröst att de sänder live därifrån. ^^



Sv: Åh, då är jag superintresserad! :D

2011-10-27 @ 19:54:42
URL: http://tsjolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0