26. Hur mina vänner beskriver mig

Jag vet inte riktigt hur mina vänner beskriver mig, så jag bad istället min kompis Emmy att beskriva!

Tja Emmy här! Fick i uppdrag av Carro att beskriva hur jag ser henne kan inte säga annat än gud vad svårt men jag ska göra mitt bästa!

Jag lärde känna Carro för kanske 2 år sen? Fast vi blev nog kompisar påriktigt för ungefär ett år sen. Carro och jag har upplevt sjukt roliga saker tillsammans som man kan se tillbaka och skratta åt nu! Det är nog faktiskt mina roligaste stunder som jag har tillbringat med henne. Hon är galen, rolig, lat, snäll & en underbar kompis. Det är en tjej som jag faktiskt kan vara mig själv med till 100%. Träffar henne i pratik varje dag och jag känner iallafall att vi bara kommer varandra närmre och närmre för varje dag. 

Hon är iallafall helt jävla underbart rolig! Grym på att rida och då menar jag verkligen grym hon blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser henne! Iallafall en utav mina allra bästa vänner oavsett alla småtjafs som vi har haft så har du alltid funnits i mitt ♥

TACK EMMY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0