YEY!

Rubriken har inget med detta att göra, hade bara inget artt skriva om.
Borstade som vanligt på ponnyn min. Och han var glad som vanligt. Såg även ut som att diarren har slutat.. han var knappt bajsig på bakbenen!
Men smutsig var han kan jag i alla fall intyga. Det är inte ofta han kommer in fårn hagen ren.. Hela halsen är full av lera, benen är fulla och även emellan frambenen är det lera & på magen.. jag fattar inte hur han lyckas? ;) haha..

Så hans täcke är ju inte sådär jätterent precis, men det är en annan femma..
Han har även börjat ha dubbla täcken.. ett fleecetäcke och ett regntäcke. Det är ruskigt kallt ute nu för tiden. Snart blir det vintertäcke.. ska även försöka hitta en hals till mitt täcke. Kanske inte hittar någon i passande färg men det spelar ingen roll^^

Imorgon om jag har tid över ska jag kolla hur han ser ut i benen. Jag hoppas på det bästa, vilket han nog också tycker, han har lite spring i benen. Taktar in från hagen och försöker alltid trycka sig ut ur boxen när man öppnar.. haha söte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0