Världen är inte på min sida idag..

Jag kom iväg i alla fall, men efter första besöket på en skola som tog ca 15 minuter så började jag få svårt att andas, så fick sätta mig en stund. Sen ringde jag till mina kompisar som jag skulle gå tsm med till nästa skola. Men ALLA var redan klara och påväg hem. Så jag gjorde samma sak, gick hem. Jag dör hellre än att gå själv. Dessutom när man inte är frisk, svårt att andas och hostar hela tiden och såklart svettas jag och fryser om vartannat.. Så jag tycker det var mer rätt att gå hem än att plåga mig ännu mer ..

Nu sitter jag i soffan och glor på tv, som vanligt! 
Ikväll ska vi in till atg med pollen, haha. Inget allvarligt, nej vi ska bara sko honom ;) Han behöver en hel del lugnande osv så vi tar det inne på klinik, så slipper vi springet i stallet. 
Men jag hoppas vekrligen att vi snart ska börja kunna sko honom hemma. Han borde ge sig snart! 

OM jag kommer ihåg kan jag ta med kameran, känner att det behövs endel nya bilder nu faktiskt.
VI SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0