Dag 10 - 1 person jag litar på

Jag har lite svårt att lita på folk, har väll inte hittat någon riktigt bra person som jag verkligen verkligen kan lita på. 
"Säg ingen hemlighet till den du litar på, för även den litar på någon annan"
Det är så sant. Många säger vidare saker hur mycket den än lovar att absolut inte säga något. Men jag litar på mina kompisar Sofie & Maryam. Dom skulle verkligen aldrig säga något till någon. Även Majja litar jag extremt mycke på.

Men jag tror det är för att dom känner inte mina andra vänner, vilket gör att om dom skulle säga det till sina kompisar skulle dom ändå inte fatta, eftersom deras kompisar inte känner mig!
Men dom 3 är verkligen några jag litar på. Och såklart mina föräldrar!

Vet inte om dom vill vara med på bild, men jag slänger in en på min buddie Sofie i alla fall :D Hon är GRYM!

Kommentarer
Postat av: majja

aw, jag litar hur mycket som helst på dig med. Och jag är glad att du litar på mig för det kan du <3

2011-11-26 @ 17:13:31
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

byta bildlänk?:D

2011-11-29 @ 01:01:48
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0