Svar..?

Tänkte ta ett svar på en kommentar. Det var ingen fråga men jag tyckte det var värt ett svar, haha ^^

Anonym om Rida imorgon?:
Släpp honom lös i paddocken innan du sadlar och tränsar när du ska rida sen igen :)
Svar: Jag vet inte om vissa gör det när deras hästar är halta, men då är ju de deras beslut. Jag själv vill inte att han ska börja springa omkring och bocka för att kanske skada sig igen. Därför tar jag det lugnt i början. Genom att bara skritta. Visst om han sen bestämmer sig för att tycka att det är superkul då kan jag ju kanske inte riktigt kontrollera över det men så mycket jag kan kontrollera tänker jag ta det lugnt. 
Så han går även i sjukhage tills han är lite mer igång. Då jag vet hur kul han brukar ha det med sina kompis :)
Men alla tänker ju olika, detta är i alla fall det jag gör i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0