Svar 2

Emma om Svar:
När kommer ni slutmäta honom och hur gör ni om han inte klarar mätningen? Är det något du funderat över eller försöker du ta det liksom som det kommer? Den dagen den glädjen/sorgen typ? Ni är jättefina tillsammans iaf!
Svar: Vi kommer att slutmäta honom så fort det går efter årsskiftet. Och nej jag har inte gått runt och tänkt på hela den processen. Jag vill inte tänka på hur det skulle bli om han faktiskt växer över. Och jag vill inte oroa mig för det. Jag hoppas istället på att han håller måttet.
Sen är det så, att jag har en liten hemlis som jag kan avslöja nu.
Det är att vi äger honom inte riktigt ännu. Eller vi har bara betalat halva priset så att säga. Och om han mot förmodan skulle växa över så kommer vi att få tillbaka endel av summan och sedan lämna tillbaka honom. Om han som vi alla hoppas håller måttet så betalar vi andra halvan och det är först då han är min på riktigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för svaret! Jag förstår till 100 % att du inte går runt och tänker och grubbar dig och det gör du så rätt i!

Det var en riktigt smart idé! Håller alla tummar för att han klarar sig å att du får ha kvar lilla C!

2011-11-02 @ 18:00:34
Postat av: amanda

Nu kan du va med och tävla om ett valfritt shockemöhle schabrak + valfria benlindor!



http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment

2011-11-02 @ 23:20:35
URL: http://topdressage.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hej.

Måste bara få tycka en sak, vad gör det om han inte "klarar" mätningen? Du tycker ju uppenbarligen mycket om honom, så spelar roll vad som står på mätintyget... Om denna lilla pållen ger dig glädje och lycka, då kan man alltid hoppa 10 cm högre på tävling också ;)

Kram

2011-11-03 @ 20:50:35
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0