Seriöst.. :(

Hu länge ska detta sitta i?
Min dag har bestått av sängen och soffan. TVn har också stått på heeela dagen.
Jag har enda sedan i fredags legat i samma soffa med samma täcke & samma kuddar. På bordet ligger det 3 olika sortes halstabletter. Panodil. Två sortes hostmedicin och en stor 2 litersflaska mineralvatten. Har knappt ätit något på dessa dagar. Så jag mår inte sådär supebra precis. 
Och kan även säga att jag kan alla reklamer och tvprogram på MTV helt utantill nu..

Var hemma idag och även imorgon. Får se hur jag mår imorgon så får vi se om jag drar te skolan på onsdag!

Kommentarer
Postat av: majja

Krya på dig finis <3

2011-11-21 @ 22:00:26
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0