Sätta igång!

Cina sa att han inte alls såg oren ut, han var lite lite stel dom första stegen men det är inte något konstigt när han stått i 2 veckor. Hon tog även en omgång massage & akupunktur. Hade en sovade ponny kan jag säga.

Nu ska jag i alla fall ta en vecka igångsättning och sen rullar vi på som vanligt om inget dyker upp förståss.
Det var nog bara en sträckning som sagt, då han även va lite stel i en ryggmuskel på göger sida som sitter ihop med högerbakben.
Huvudsaken är att han är frisk igen! :D

Nu ska jag äta och sen åker jag ut till stallet igen. Ska hoppa freja på lektionen ikväll! Ska bli suuuuperkul :D är lite smått kär i henne.
freja
bild på mig och freja från klubbhoppningen. fotot hittade jag på stallkbf.se :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Va roligt att han är ok nu :)

2011-11-17 @ 18:23:41
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0