POWNI

Va en bra stund på cheval och pratade med massor av olika personer. Och när det började blir segt satte jag mig på cykeln och cyklade till stallet. Hälsade på min polle och gosade med honom medans han stod och åt. Kände lite på benen och pussade på honom. Sprang inte eller så med honom idag. Utan det gör jag imorgon. Sista dagen på lovet ;) 
Men han verkade må bra och jag blir så glad av att bara sitta och mysa med honom helt själv.

NU ska jag packa ihop lite kläder och plocka undan lite på mitt skrivbord. Sen ska vi käka pizza och åka upp till öland :)
Jag har lite blandade åsikter om öland, men idag känns det himla skönt att få åka dit och bara vara. Även om vi ska sitta och kolla igenom gymnasiekatalogen osv. haha.

Yeye. Uppdaterar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Men det blir bättre med träning eller är det väldigt insyltat?

2011-11-05 @ 18:18:11
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0