Om jag hade fått..


Jag sitter och tänker lite på min önskelista. Har lovat en läsare att göra ett collage och lägga upp på bloggen. Dessutom måste jag lämna vidare den till mamma och pappa för att doms ka kunna börja investerq, haha ^^
Har länge velat ha en röd kavaj, ja vissa vet nog vilken? John Whitaker Millenium i rött. Men har blivit mer och mer kär i Animo Larissa kavajen. Såklart då i rött. Tänkte skriva upp den, men börjar tveka igen.
Jag skulle seriöst aldrig få en kavaj för så mycket pengar.  Ni kanske inte tycker att 3000 är så mycket, men efter att min pappa tyckt att 4000 för en mobil är helt hysteriskt så kommer jag nog ALDRIG få en kavaj för 3000 eller kanske mer.

Då tänkte jag att jag kanske kunde köpa den. Men om mina föräldrar tycker något är dyrt, då får jag inte köpa det ens för mina egna pengar. Så jag tror seriöst det är helt kört där. Tyvär..

Men jag behöver eran hjälp nu!! Borde jag önska mig John Whitaker kavajen i julklapp eller borde jag vänta till GBGHS och KANSKE köpa animokavajen då..? ;) Trots allt inte säkert att jag har så mycket pengar då men kanske?
Tävlingskavaj Millenium från John Whitaker
Kan inte bestämma mig ^^

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Har du provat båda kavajerna? För när jag var ute på jakt så prövade jag både dessa, JW'n var dock alldeles för kort i armarna för mig (har långa armar, hehe!) medans animon satt helt kanon! Så det fick bli den. Men jag rekomenderar nog att du provar båda innan du bestämmer dig, så du känner vilken som känns bäst. Har hört mycket bra om JW'n, min kompis har en sån och tycker mycket om den, dock är animon verkligen värd sina pengar, den är så fruktansvärt skön och sitter jättesnyggt! :D

2011-11-25 @ 14:22:18
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nu kanske du tar detta fel (gör inte det är du snäll) men jag älskar dina föräldrar! Fattar ju att du vill ha kavajerna i visst blir man ledsen när man inte får det , men du är typ den första som har vettiga föräldrar som inte bara ger dig en massa märkes grejer! <3 visst blir man avundsjuk på andra (jag iaf) ?, men man är iaf inte bortskämd ;)

2011-11-25 @ 15:02:03
URL: http://Miimmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0