Min fina fina ponny!

Nu har jag inte träffat lilla C på 5 dagar, och dagarna lär bli fler. Jag KANSKE skulle få hänge med mamma imorgon, så jag håller mina tummar. Nu har han snart vilat i 3 veckor, vilket gör att denna igångsättningen kommer bli. Minst sagt spännande. Han är redan nu en aning crazy. Mamma har gått med honom några gånger och varje gång har han studsat runt som en studsboll.. haha.
I alla fall, tänkte säga läget lite. Jag mådde mycke bättre igår så jag trodde det var på bättringvägen. Men idag när jag vaknade så hade jag ändå sovt med öppet fönster och jag överdriver inte nör jag säger att min tröja var lika blöt som om jag duschat med den. Kudden var helt blöt och allt var skitäckligt. Fattar faktiskt inte hur jag kunde svettas så mycket.
Resten av dagen har jag frysit extremt mycket.

Det är inte speciellt kul och något jag verkligen hatar är att gå till doktorn/läkaren. Men jag har inget val längre. Imorgon ska vi dit för att kolla upp vad det egentligen är. Sen hoppas jag att jag blir frisk så jag kan rida igen. Saknar Chucken något extremt..


Jag kan lägga till att jag mår fortfarande skit och vill helst av allt bara sova, men mamma har förbjudit mig.. Så nu blir det LIIITE mer bloggning.

Pussssss, jag verkligen älskar er. Glöm inte det!!
tack till alla som stöttar mig, det betyder verkligen!♥

Kommentarer
Postat av: majja

Hoppas dom hittar felet och kan göra något åt det, lycka till <3

2011-11-22 @ 20:38:24
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Estrid

Min gästblogg kommer snart, men jag har haft fullt upp:))

2011-11-22 @ 21:23:55
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: johanna

jag hittade vart dom sålde JW grimman vi pratade om mer än på glada hästen här i V-ås :) den va dock billigare här, mycke billigare.. men nu är de ju rea på sharpman, passa på carro :D

länk:

http://www.sharpman.se/Product.aspx?m=569612&p=807906&v=807920

2011-11-22 @ 22:56:32
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0