Godmorgon godmorgon!

Jag är glad att vi inte har något prov eller någon läxa idag. För jag är galet trött. 
Sådär äckligt trött ni vet. Mina ögonlock vill inte vara öppna och hela kroppen bara skriker efter sängen.
Tur att vi bara har två lektioner idag och att jag sedan kan sova hur länge jag vill. Ska inte rida alls idag. Väldigt skönt faktiskt då jan nog inte hade kunnat prestera så bra.

Så efter skolan ska jag nog hem och sova, sen är det plugga som gäller. Har NO prov imorgon. Känns verkligen som att det är dags att börja plugga om jag vill hålla mitt.. G. Haha. Förra provet blev jag inte godkänd på. Så ja..

Ska i ala fall kolla upp med mina kompisar om dom är lediga på lördag eller en annan dag. För isåfall ska vi kolla på BD igen.. åh fyfan va den är bra! ... Man börjar ju rent ut sagt storlipa för den är så jävla bra.

Men skolan väntar och jag måste fixa mig. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BD?

2011-11-16 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0