Cykeltur och död

Jag fick inte stanna i stallet ända tills mamma skulle hem efter sin ridlektion så hon satte på cykaln på bilen och jag fick cykla hem. Fine tänkte jag..
Men det borde jag inte gjort för efter ca 50 meter var jag tvungen att stanna och hosta i ca 1 minut och sen andas i 1 minut. Sen fick jag cykla /gå hela vägen hem vilket ledde till att det tog mig ca 40 minuter att komma hem. Det som brukar ta 5 minuter!! 
Ett helvete va det..

Men innan det kände jag mig ganska pigg, eller det va att överdirva. Jag kände mig såpass "pigg" att jag kunde borsta och rykta en stund idag. Sist kunde jag inte ta av täcket utan att behöva sätta mig ner och andas. Så det är på rätt väg.

Nu är jag helt klart värd en stor kopp te, och vi kära bloggläsare, vi syns imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; hahaha! Så jäkla sööt! :'D snacka om att springa samtidigt!

2011-11-29 @ 21:36:47
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Min ponny blev akuthalt efter en superduper bra hoppträning. Det är ett mysterium för vi har på film hur jag hoppar en bana på en meter jag stannar pratar med tränaren 15 sek och sen travar iväg, då är han jätte halt. Det var den 3 april i år. I maj opererade han ringbandet i väster bakben efter många sprutningar som inte hjälp. När vi va tillbaka i augusti var han inte så bra som trodde de att han skulle vara så det trodde att han hade någon skada på senan. Dom tyckte han skulle skrittas i två månader och hade han inte blivit bra efter det så skulle han dömmas ut (i detta fall avlivas). Men vi kom inte tillbaka efter två månader.

nu har det gått 15 veckor efter det och han är på gång igen. Men än så länge bara i skritt så vi vet inte vad som händer när han börjar travas. Men jag ser lite ljus i slutet av tunneln iaf!

2011-11-29 @ 21:43:39
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Isa

Sv: Tack så mycket!

2011-11-30 @ 09:22:15
URL: http://isabeellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0