Chucken

Lite kort info. 
Han står i sin box och jag borstar på honom en gång om dagen. Idag fick han även avmaskningsmedel och ett bad av rumpan + bakbenen. Han har diarre.. :( 
Men han mår bra och är himla glad och positiv. I helgen ska jag kolla honom på lina igen och ser det bra ut börjar jag rida snart :)

Tänkte osm sagt ge honom en lite 2 veckors vila nu i vinter, får se om det blir av sen, han har ju trots allt vilat i 2 veckor nu ;)

Jag ska försöka hitta på något roligt att skriva om, blir lite tråkigt när man inte har nått att skriva om. Ska göra matteläxan nu och sen film och sova.

har även klippt mig idag, bara topparna så ingen big deal ;)

Kommentarer
Postat av: majja

sv: tack, det vet jag. jag älskar dig <3

2011-11-10 @ 21:38:40
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Söt du är :)



Kan du inte ha en fotodag dag med Chuck? :D

Där du gör honom fin (exempelvis knoppar honom) och sedan tar ut honom och fotar? :D

2011-11-13 @ 22:47:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0