Allt för idag!

Nu stänger jag av datorn för att käka en clemetin och dricka lite loka.
Jag känner mig mycket bättre idag än igår, men som sagt, det har gått en hel del upp och ner. I alla fall, hade bara liite feber imorse och nu inget. Jag har INGEN aning om jag ska till skolan imorgon. Det beror på hur jag känner mig när jag vaknar.
Jag skiter faktiskt i om jag måste till skolan på morgonen, för jag gör allt bara för att få rida.

Nu vet ni hur jag och min värld ligger till just nu! Vi ses imorgon! :)
bjuder på en gammal bild på mig och världens finaste svarta ponny!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Munter

SV: Kul att du gillade den, älskar att matcha till skäckar ;D

2011-11-27 @ 20:15:39
URL: http://equistro.blogg.se/
Postat av: Louice Råå

Ja jag tror Jag vill ha en header. Måste bara skaffa fram vilka bilder jag vill ha. Jag återkommer :)

2011-11-27 @ 21:52:32
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0