Varför?

Nu har jag väntat på mitt och Saras Scapaschabrak i över 2 månader.
Jag har även väntat på mitt bruna Lamicell schabrak i snart en månad.
Varför?

När vi beställde lamicell schabraket sa dom att det skulle ta 3-4 veckor innan vi kunde få det pga att dom var slut. Men vi har inte fått vad vi ska betala till än så jag undrar.. När kommer det? För vi får nog inte schabraket innan vi betalat :P haha.
Sen är jag faktiskt lite smått irriterad över att scapa schabraket tar så lång tid. Först skulle dom komma i början av maj(?) Sen i slutet av juni och sen i mitten av juli.. så jag hoppas verkligen det kommer snart!

Mamma väntar på er (A)


Kommentarer
Postat av: marina

beställde mitt scapa med för två mpnader sen samt betalade det!!! ändå inte kommit nåt än..lagom irreterad nu, tor du man kan byta de mot nåt annat snart? ja menar ja betalade ju för skitlängesen, kazandra skulle vilja ha en lamicell hjälm ;)

2011-07-14 @ 10:42:43
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: Julia

Du skulle köpa det bruna lamicell schabraket på charlies ju! Där kostade dom BARA 269kr! för inte så länge sedan;)

2011-07-14 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0