Uppe med tuppen

Kan säga så att jag kom hem så sent igår att jag bara gick till sängen, bytta kläder och somnade. Nej jag borstade varken tänderna, gick på toa eller liknande. Var så JÄÄÄVLA trött.
Somnade på stört och sen ringde klockan vid kvart över 6 i morse. JIPPIE!
Ut till stallet för att fodra. Och vi som hade tänkt att det kanske var tillräckligt mycke vatten i karen sket i det. Men när vi fodrat så insåg vi att vattnet var nästan helt slut. Så vi fick gå ännu en runda. Hälla ut allt vattnet och göra dom lite rena, sen fyllde vi dom upp till halva. Nästan alla hästarna kom och drack i omgångar när vi fyllt på. ^^
Aja, jag som hade tänkt sova när jag kom hem. Istället blir det en dusch, borsta tänderna och fräsha upp mig lite. Sen får jag väll se om jag åker till stallet eller chillar lite framför TVn.
Duschen kallar. Datan får vänta.
Love u

btw- alla ni som också brukar dusch på morgonen. eller på kvällen x)
testa att borsta tänderna i duschen, jag tyckte det lät helt wierd när min kompis bad mig testa. men det är asroligt :D TESTA!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tror valackhagens kar läcker för jag fyllde på igår :-/

2011-07-29 @ 15:05:27
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: majja

HAHAHA xd Jag borstar ALLTID tänderna i duschen när jag än duschar! x'd

2011-07-29 @ 15:49:05
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: majja

sv: jaaaaa! :D:D

2011-07-29 @ 18:48:35
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0