Tell me about it

Sitter i soffan i stugan på öland. Sjukt mysigt här uppe.
Dock är det regningt, halv storm och lite sådär.. Och vad gjorde mina föräldrar då?
Tände kaminen -.- Det är en bastu här inne.

Jag har en sån jäkla bra plan över min blogg. Asso det kommer bli awesome. Jag vet inte om alla kommer märka den grejen, men mums så bra det kommer bli.
FÖRST och främst så väntar jag alltså på en renovering av bloggen. Min kompisar är supersnäll och hjälper mig, hon skulle fixa det så fort hon hade tid så ja. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ? ;) Eller?

Eftersom att mina läsare minskat extremt mycket så har jag faktiskt tyvär inte ansträngt mig lika mycket med bloggen, och nu när vi är här på öland så är internet mycket segare så kan ändå inte uppdatera lika ofta. Tyvär.
Likaså idag, tyvär.
Min mormor fyller år och vi ska på kalas hos henne. Vi ska vara där vid 1 så jag måste fixa mig nu. Känns sådär lahgom kul med vit klänning och gladiatorskor i regn och halv storm.
Vill man vara fin får man lida pin.

Blog u tonight ;)


Kommentarer
Postat av: carina

sv: asfint! dock är hjälmen as dyr..5000 kr.

men MÅSTE ha den,för om jag trillar av/går omkull mer så finns det ju inget tyg som går upp! :D haha (A)

2011-07-21 @ 12:09:03
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0