Stallet och Cheval

Godmorgon allihopa!
Jag fattar egentligen inte varför jag går upp såhär tidigt varje dag när vi har sommarlov.. men det är väll för att hjälpa till i stallet antar jag ;)
Vi får ju vara med på både grillkväll och så får vi poäng för detta så det är inte helt fel. Dessutom nu när vi kommer igång om målar tror jag att det kommer bli roligare och vi kommer bli flera :) TROR jag!

Idag får jag nog rida sent ikväll.. runt 9 eller något. Jag skulle hem till middagen. Mamma sa inte varför men det får vi väll se då x) haha.
För mitt på dagen vill jag inte rida, inte för att det är speciellt varmt men ja x) haha. Dessutom är inte mamm hemma då :P jaja. Skit samma! Ska rida ikväll!
foto: sara


Kommentarer
Postat av: Michelle

super snygg ponny och blogg thihi:)

2011-07-14 @ 17:44:32
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0