Luggen 30 juli

Red i ridhuset idag, tränade inte så mycket på just henne utan tränade mer på MIN sits idag, det behövs ju det med. Nu när jag kollar på filmerna ser det dock itne så bra ut, när jag får till en bra sits glappar tyglarna och när tyglarna är bra så är sitsen en katastrof x) Och vi ska inte tala om mina kalleanka fötter ;) haha
C var i alla fall på riktigt bus och jippiehumör idag så blev inte så värst jobbigt för henne x) haha.
gullig videokamerabiild x) haha. vet inte vad jag gör i hennes mun x)
såhär såg det ut ibland när hon blev liiiite glad ^^ haha
men oftast såg hon ut såhär (A) finis

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ni är sjukt fina! :D <3

2011-07-30 @ 19:21:57
URL: http://hastochpony.blogg.se/
Postat av: vilma

hur går det med dem du provred :)?

2011-07-30 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0