jag älskar dig.. kära dator

Jag vet inte om det är slutet nu.. för min älskling.
Vissa kanske har lagt märke till att min dator laggar väldigt ofta..
INTE KONSTIGT..

Fick reda på att mitt virusskydd gått ut för över en månad sen. Jag har 88 virus på HÖG hotad nivå.
Ni kan bara ana hur ont min dator borde ha.
Seriöst, ni kanske inte förstår hur ledsen jag blir men om min dator dör då börjar jag verkligen LIPA.
OMFG!

Alla måste be för att han ska överleva. HAN= min dator ;)

Men ni kan vara lugna. Uppdateringen kommer fortsätta.. dock kanske inte exakt lika mycket då jag inte kan göra så mycket på datorn.

THIS SUCK!

What ever, nu vet ni läget..?

Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Jag har också en sån dator :D

Jo det blir nog JW, för alla andra har sagt att det håller bättre efter tvätt osv, sen är ju inte prisskillnaden så stor :)

2011-07-18 @ 21:55:13
URL: http://collbaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bör inte använda datorn när det finns så mycket virus på den, eller när det finns virus över huvud taget. :) Någon kan, genom ett virus, lätt få tag på lösenord och personlig information om personen vill, tänk på det, bara en liten varning!



Anyways så gillar jag bloggen, snygg och intressanta inlägg :D

2011-07-19 @ 19:24:54
Postat av: Jenna

Gissar att du har massa bilder på datorn? Plocka ut dom till t.ex. en extern hårddisk och andra viktiga grejer, dokument, musik, film och så..



Sen ominstallerar du hela datorn, är det en nyare så räcker det med att bara trycka på en knapp och sen följa instruktionerna, fick själv göra så några gånger med min då jag använde PC, nu använder jag Mac och har på snart ett år aldrig haft virus :)

2011-07-20 @ 11:40:32
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0