Hemma och vänder

Nu har pollen fått nya skor. Vi har även skrubbat ett antal spiltar och boxar. Så har vi några kvar imorgon. Sen är det väll bara att börja måla skulle jag tro :)
I alla fall satt jag och några fler kvar ett långt tag och snackade. Sen cyklade vi förbi netto och till hööks. Dom hade fått in lite av höstsakerna, men inte mycket. Så blev lite tråkigt. Så cykladr jag hem. Har precis ätit och ska till stallet igen nu.
Jag har inga planer för denna vackans ridning. Får sätta upp ett schema när jag kommer hem ikväll. Idag är det i alla fall dressyr som gäller. Kanske blir några cavalettisar och så, det beror på hur maja hade tänkt.

Ni får se när jag kommer hem igen.
Aja, bloggar mer senare. PROMISE!

Vi ses. PUSS
GRYMT suddig bild från globen förra året ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0