gästbloggning nr 2

hej!
jag var en av dom som ''vann'' outfittävlingen, så ska försöka knåpa ihop ett inlägg härdå. Jag heter Carina Svensson och en del vet vem jag är då jag bloggat tsm med carro på ponyfocus ett tag. jag själv bor i en håla som gud glömmde men den heter örsjö iaf och jag går på Madesjöskolan i nybro och börjar åttan till hösten.

Jag har 3 st ponnysar. en c-ponny med namn Käxgöls Petronella som kallas Nellan, född 93 och har en enorm vilja men är väldig härlig ponny som man aldrig kan bli sur på då hon alltid slänger in sin sötaste blick i såna lägen ;). haft henne här hemma sen 7 år tillbacka och nu börjar slutet närma sig tyvärr. men hon är världens goaste ponny ever ♥



jag har en d-ponny som jag delar lite med min syster (även hennes förra ponny) snackar så klart om Celtic Magic som kallas Kelly, hon är född 90 och är en fuxponny på mankhöjden 144,0. super härlig ponny som älskar fälttävlan som jag även tävlar henne i nu. ridit henne endast iår men målet för iår är hoppa p90 innan årets slut.



och sist men inte minst, min underbara tävlingskamrat,min bästavän♥ zac pratar jag om som är en mörkbrun maxad d-ponny som jag satsar med inom hoppningen, nu har vi nått ett av årets mål förra helgen som var att kvala till MSVB då vi lyckades fixa sista nollan i LA. årets högsta mål är att även starta MSVB. annars är zac en superfin ponny som är helt magisk.



mer om mig & mina ponnysar får ni läsa på min blogg som jag har tillsammans med min kära granne
lina på http://ryttareochhast.blogg.se/. Bloggen är på väg uppåt och vi hoppas på det bästa,i bloggen
skriver vi om våra ridpass,tävlingar och träningar. medgång som motgång,allting ni vill läsa om i en
hästblogg.  som sagt: http://ryttareochhast.blogg.se/

/ Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0