Dagen

Nu har jag varit på udden från kl 10 till kl 6.. haha. Hur jag har orkat vet jag inte ;)
Har i alla fall umgåtts med mycke folk, skrattat, fotat och träffat några underbaringar ;)

Sett glädje och ilska. Haha. Jag fick nästan glädjetårar när ebba (som jag egentligen inte känner) kommer in på banan, debuterar MSVB och tar hem hela skiten. 
Haha. Men jag höll faktiskt kvar dom.

Aja, skit samma.
Jag har en del bilder.. extreeemt många. Ni får nog lite bilder imorgon då min dator fortfarande inte funkar, och mamma vill inte ha alla dessa bilder på min data.
Men ni vill se dom va, det vill ni ? :D

Ska duscha.. blogga och sova. Smell you later.

Kommentarer
Postat av: Ebba Eriksson

ja klart som fan att vi vill!!! :D

lägg upp ngr riktigt bra på mig nu då! :D

2011-07-23 @ 22:01:51
URL: http://eebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0