Dagen

Vi tog bussen till stan. Gick runt i lite affärer, även in i hästbutiken och checckade runt lite. Dom hade inte så värst mycket grejer.. blev lite besviken.
I all fall gick vi vidare och kollade på massor av blommor osv.. asso det är helt sjukt. Jag kan inte förklara med ord hur det var och hur allt ser ut..

Sen åt vi lunch och gick runt i lite butiker efter det.
Sen gick vi tillbaka till hästaffären och jag tänkte köpa en sjukt fin tävlingsskjorta som var på rea. Dock fanns den inte i min storlek så blev en kingsland kofta istället. Lägger upp bild på den senare.
Men jag var helt fasst i skjortan så vi ska troligtvis beställa hem den imorgon från internet i min storlek :D:D:D:D

Hittade bild på skjortan ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag saknar dig carro! <3

2011-07-26 @ 21:47:33
URL: http://ponyhoppning.blogg.se/
Postat av: Ebba Eriksson

jag har en sådan! sjukt snygga att endast rida i den utan kavaj när det är varmt ute! as snygg! :D

2011-07-26 @ 23:26:43
URL: http://eebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0