Stallet nudå!

Jag är trött som ett as, sov en stund när jag kom hem från skolan. Aldrig fel asso. Var även hos läkaren idag och mina blodprover visade att jag var på bättringsvägen men att jag kunde vara lite trött framöver. Vilket jag kna hålla med om. Hon sa även att sova och vila hjälpte så det är nog bara bra om jag sover lite extra och så :)
Kan även tillägga att jag hela dagen gått runt och frysit, har varit extremt kallt idag asso. Behöver en mössa att ha i skolan & behöver nya skor bums.

Men det tar vi en annan dag, nu ska jag gå upp och byta om, har börjat ha mina långkalsonger under ridbrallorna nu. Underbart skönt är det. Förut va jag väldigt anti det, men sen jag fic ett par riiiktigt snygga och sköna så går jag inte ut utan dom i denna kylan.
Ska ju till stallet. Idag ska jag även trava för första gången på ca 5 veckor! :D Ska fråga mamma om hon kan filma, eller mer BE henne göra det ^^ 
Vi ses senare, så tjiiing! HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0