Soccan 28 dec

Red Soccan idag med, hade tänkt ta en runda i skogen men det blev mörkt snabbare än tänkt så fick ta mitt pass i paddocken istället. Så jag satte på henne ett fleecetäcke och red barbacka. Vi red ganska så oseriöst, traven jobbade jag lite till och från och galoppen fick mest bli lite race typ. Hon tyckte det var kul, själv fick man sitta och kisa så inte regnet kom i ansiktet. Men jag har hört att S gillar regn så som sagt, hon var GLAD! :)
Skrittade fram & av runt stallet och lite sådär.
bilden fårn igår

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jobbigt att rida i regn när det blåser i ansiktet på en ;)

2011-12-28 @ 20:21:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej, måste först bara säga att chuck är otroligt vacker! Och önska dig lycka till med hans sjukdomar!

Skulle vara jätteroligt om du ville lägga upp lite övningar som man kan rida? typ hoppövningar, markarbetesövningar och dressyrövningar? :) skulle jag verkligen uppskatta!

2011-12-28 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0