Mellandagsrea

Jag har tänkt att spara alla mina pengar till GHS så istället för att gå på stan nu som alla andra så följde jag med mamma till Hööks. Har man en snäll mamma kan man alltid få lite prylar. Kanske ska med mamma & pappa till stan imorgon så då kanske jag får lite kläder av dom! Haha, ska inte säga för mycket, men hoppa kan man alltid!

Men jag fick lite saker av mamma på Hööks idag så tänkte visa var det var!

- Rosa reflexväst  - Skärp med bling


- Läderbenskydd  - Halstäcke

- Väst

Halstäcket var inte på rea och detta var det enda som fanns i butiken, så han får gå med svart täcke och lila hals! haha. Och framskydden var VÄRLDENS sämsta passform på så dom och bakskydden ska lämnas tillbaka så får se om jag köper något annat för dom pengarna! Men tack iaf mami!

Kommentarer
Postat av: Alma

Sv. Bilderna blir ju bäst om vi fotar i paddocken så tidigt på eftermiddagen som möjligt, för det är ju lättare om det är ljust ute ;) det går ju i ridhuset med men bilderna blir kanske inte så roliga , men bestäm du :)

2011-12-26 @ 22:26:04
Postat av: Alma

Sv. Kanske, det kan va ganska mörkt men vi får se :) är nog där typ halv 2 eller nåt sånt.

2011-12-26 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0