Lucka nummer 23

Endast 1 ynka dag kvar till julafton! Och i dagens lucka hittar ni något helt random. MEN det är för att jag ska hinna fundera och fixa världens bästa sak tills imorgon!

Jag kommer skriva ut mina besökssiffror. Och efter det vill jag få så mycket negativ kritik & positiv kritik kring min blogg som ni kan komma på. Ni får skriva precis det ni tycker, ni får tilloch med skriva att min blogg suger, för du kanske tycker det!
SKRIV SKRIV SKRIV vad jag kan förbättra och vad ni skulle vilja se mer av?

Och sist av allt vill jag att ni skriver om ni tror att jag skulle kunna ha en chans att bli större och få flera läsare? :)
NI KAN GÖRA SKILLNAD!! Dom 5 som har bäst förslag blir länkade i min länkrad på sidan!


Mina läsare denna veckan:
Mån: 447 unika
Tis: 422 unika
Ons: 523 unika
Tor: 415 unika
Fre: 389 unika

Ganksa stor skillnad från dag till dag som sagt!


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Om jag ska vara ärlig så är din blogg super!

Många fina bilder, fina videosar (förstår inte hur du kan säga att du inte är så bra?!) :D

Sedan så gillar jag din header, tycker den är riktigt fin! :)

Dina inlägg är bra och läsvärda och du har många bra idéer och tankar ;)



Din blogg är grym :D



Sen är det ju bara en bonus att din häst är jääkligt fin ;)

2011-12-23 @ 14:41:40
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag tror du kommer få massa mer besökare/läsare om du blir länkad av andra och folk blir ju liksom kär i chuck. Visa ännu mer bilder och kanske några videobloggar! Som sagt folk kanske frågar dig vill du länka mig bäst att du typ säga ja så länkar vi dig liksom :D jag tror det är det bästa sättet :D

ha det så bra så ses vi på tävlingsbanorna nästa säsong :D!

2011-12-23 @ 18:18:19
URL: http://nattstad.se/teamfagereke
Postat av: Madde

Tycker precis som Elin att din blogg verkar vara super ! :) Men om jag ska komma på något att ändra på ... den där texten "va dig själv i alla lägen, alla andra är redan upptagna" kanske borde vara i vitt/rött/grått eller någon annan färg, för den syns inte så bra om den är svart ! :) Och jag tycker det är en väldigt bra liten text, borde synas :)

2011-12-23 @ 19:12:48
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tycker också din blogg är bra men ska man vara petig så är det väl att kontrollera ev. stavfel eller blandade bokstäver (slarvar också när jag skriver) och inte ha smilys mitt i texten (jag har också det haha), dock är det nog en smaksak! En till sak som inte är så populärt överlag (och är ungefär som en fis i rymden, alltså en pytteliten sak att klaga på) är väl att använda samma bilder flera gånger (ytterst sällan jag reagerat på det på din blogg).

2011-12-23 @ 19:21:23
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du checkat in nya skvallerbloggen ryttarskvaller.devote.se ? :D Grym uppdatering



2011-12-23 @ 21:03:37
Postat av: Wilma

Jag gillar din blogg, hemskt mycket faktiskt. Du är så klok, så glad hela tiden! Du bloggar inte för att i har många läsare för att ha det gjort utan du har alltid en tanke bakom det hela och när du skriver långa texter om vad tycker blir man så glad själv. Du fattar vad man menar va? Att du är så säker och sprider ut en sån glädje.



Kan inte säga vad du ska tänka på... Var dig själv, det är det vi gillar med dig. Men den där thisorthat, vad hände med den? :D

2011-12-23 @ 23:20:23
URL: http://wilmablockk.blogg.se/
Postat av: Alexandra- PonnyNissar

Du har riktigt bra & varierade inlägg. Och sen har du nästan alltid nya bilder så att det inte blir bildrepriser hela tiden :D



Kanske kan byta bildlänkar med så många så möjligt här och där? :D

2011-12-24 @ 10:42:33
URL: http://ponnynissar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0