Lucka nummer 21

I dagens lucka kommer dom som vann dagens blogg igår. Bara 3 dagar kvar till julafton och INGEN snö..

Första som vann var Sandra!

Jag tycker din blogg verkar bra, första intrycket lixom. Designen hade kunnat bli bätte, smatidigt som den är väldigt stilren. Inläggen är bra skrivna och det är MÅNGA fina bilder, nya bilder i vaje inlägg osv. STORT PLUS!
Dock så är den inte så mycket uppdaterad, när man kollar på datumen bloggar du ungefär 5 inlägg varje månad. Lite synd enligt mig för om du uppdaterade mer skulle din blogg verkligen kunna bli superbra!
Men i övrigt, bra blogg!! :D

Den andra som vann var Moa!

Kan även här börja med designen, den är riktigt snygg tycker jag! Jag gillar inläggen, skulle möjligtvis kunna lägga lite mer tid på dom och få dom lite mer "genomtänkta". Det är roligt med variationen du har i bloggen, istället för att sitta och nöta på samma inlägg hela tiden. Det finns härliga och bra bilder. Skulle inte ksada med flera nya bilder men just nu är det inte så lätt att fota då vissa rider inne och andra ute när det är kolsvart!
Bra uppdatering i alla fall, men som sagt går att tänka igenom mer!
Superbra blogg!! :D

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Tack så mkt! :D

2011-12-24 @ 09:32:02
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0