Klippt man / chuck idag

Eftersom Cina var här igår och masserade på honom fick han vila idag. Så jag passade på att klippa av halva hans man. Tog mycket när jag ändå höll på. Jag suger vekrligen på att klippa manar.. haha, blir fult och ojämnt. Men det blir alltid bättre när det växt lite. Dessutom är han snygg i klippt ;)

Som sagt, lite omämnt.. haha, det som är lite längre på bilden ska jag fixa imorgon. Såg det först nu ;)

FÖRE:


EFTER:
(det ser ut som att det går upp mycket precis vid nacken, men det är hans man som vill lägga sig på fel sida ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Blev ju bra mycket bättre än när jag försöker :D

2011-12-30 @ 20:35:01
URL: http://hakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0