Jag hoppas att ni inte missat..

ÅRETS JULKALENDER!

Jag tror inte jag har missat ett enda år av julkalendern, dock är det måånga år som varit alltför dåliga. Okej skratta åt mig, men att se på julkalendern är vekrligen ett måste, jag kan inte leva december utan att göra det. MIn absoluta favorit är Mysteriet på Greveholm, den är perfekt rakt igenom och dom tänkte verkligen till när dom gjorde den! Tack gud för att den finns. Har den på dvd och ser den minst 2 ggr om året.
Sen gillade jag även Dieselråttor och Sjömansmöss. Men den som varit bäst på dom senaste 10 åren är ändå Hotell gyllene Knorren, förra året alltså och Romeo & Julia.
Det finns många bra men även en bunt dåliga.

Skitsamma jag skulle säga att årets kalender började faktiskt ganksa bra, inte sådär bang men helt ok! Hoppas den blir ännu bättre! OCH JAG HOPPAS NI INTE GLÖMMER ATT KOLLA PÅ DEN!

Man kan aldrig bli för gammal för att kolla på julkalendern, glömde jag att säga att jag kollade tsm med mamma i morse? ;)


.  och

Kommentarer
Postat av: Liza

håller med, julkalendern är ett måste !! hoppas på att denna fortsätter bra (: mina favoriter är greveholm och pelle svanslös, kollar på dom heeela tiden xP haha. Som sagt, man blir aldrig för gammal !

2011-12-01 @ 22:28:33
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag älskar också julkalendrarna :D fast jag kommer nästan aldrig ihåg dom efter åt, de som är bäst kommer man ju dock ihåg som till exempel diselråttor och sjämansmöss samt En riktig jul :) jag tycker faktiskt också att årets julkalender verkar rätt så bra :)

2011-12-01 @ 23:20:41
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag kollar också alltid på dom :D Går inte att missa ju!!!!! Man måste se :D

2011-12-02 @ 21:09:37
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0