Gula hästar passar i..

Natta om Chucken - dagens ridpass:
Vilka färgrer passar gula hästar i ? Snääällla svara!!!
Svar: Jag vet inte om du menar isabellfärgade hästar, borkfärgade eller något annat men jag själv har aldrig försökt mactcha olika färger till en bork, emn ska försöka.

Isabellfägade hästar passar i det mesta, rött, blått, svart, lila, rosa, mörkgrön osv. Jag skulle dock INTE sätta gult, oranget eller ljusgrönt på en isabellhäst. Men rött är riktigt snyggt, eller unionjack färgerna/agria färgerna och så måste jag säga att brunt är riiiiktigt fint också, gärna macthat med guld. Titta bara här: (printad bild)


En bork tycker jag passar i lite samma färger, men lite mer åt det mörka hållet, marinblått, vinrött, märkgrönt, osv. Riktigt snyggt med lite diskreta färger på en bork, men jag tror även att dom passar riktigt bra i utstickande färger, turkost, knallrosa och jag tror även dom passar i ljusgrönt, som isabellen inte gör. Skulle nog inte sätta brunt på en bork.. hmm, men det är ju en smaksak!

Men kom ihåg DETTA är MIN åsikt. Du ska ju bestämma själv vad du tycker är fint ;)
Vad tycker alla andra, har ni tips på färger som passar "gula" hästar? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

vad tycker du fuxar passar i? har massa problem! rider bara med brunt och vitt, inte så kul haha!

2011-12-06 @ 20:21:35
Postat av: Natta

Asso hon är verkligen gul, ljusgulhäst haha

2011-12-06 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0