Filmen

Mamma lyckades tyvär inte få med alla hopp på film men lite i alla fall. Detta är även allting i travväg, orkade inte ta med hela filmerna när jag skrittade, var ca typ 15 minuter, haha ^^ som fanns på film asso.
Det kommer även i ordning, så första snutten är första travstegen.

Man ser även lite ringrostig ut, jag har ju inte suttit på hästryggen på 3 veckor om man inte räknar med dom 4 dagarna jag skrittat nu. Och Chucken har stått i 4 veckor ;) Jag begär ingenting, tyglarna hänger osv. :) hihi


Kommentarer
Postat av: Julie

Varför har han stått i 4 veckor? När han var dålig förstår jag ju att han inte red men när du var sjuk, varför lät du inte någon annan rida honom? Vet att det finns massor av människor här ute som mer än gärna hade ridit lite på din häst! :)

2011-12-06 @ 16:22:53
URL: http://hastfjollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0