Dags för sjukan igen ..

Efter 15 år med konstans huvudvärk. 50% av alla dagar i mitt liv har bestått av ett jävla vibrerande i mitt huvud. Från morgon till kväll. Inget har hjälpt, inte vatten, inte sova, inte tabletter. Idag hittade jag en tablett som fick det att sluta. Samma dag, 15 år har jag haft denna jävla huvudvärk. 15 år senare säger mina föräldrar att vi borde kontakta en läkare. Shit, det tog dom 15 år att komma på det. Just nu känner jag mig mest van vid att mitt huvud vibrerar hela tiden.

Jag har sökt många gånger och länge på internet efter någon förklaring på det hela, men det finns verkligen INGET som matchar hur det känns.. Det är lixom som en vibration, en riktigt stark vibration vid tinningarna/öronen och lite bakåt och ganska stort område, det kommer till och från och håller oftast i en vecka ungefär. Eller vet inte om jag ska säga vibration, det låter som när man tar sånhär plast(kolla bilden under) och vrider. Precis så känns det i mina tinningar typ. Samtidigt som det låter som om någon försöker dra sönder ett rep typ. Grymt svårt att förklara men tänk er den känslan.. Jag har det sjukt ofta, som sagt nästan halva mitt liv har bestått av det. 
Någon som varit med om liknande?


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Oj, det låter inte kul :(

Jag har inte vart med om något liknande men hoppas att läkarna hittar felet och botemedel! :(

2011-12-27 @ 00:15:24
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Hanna

Låter inte särskilt roligt, jag brukar ha problem med huvudvärk, att mitt huvud riktigt dunkar och bultar (typ som hjärnskakning, fast utan illamåendet :S) Hoppas ni hittar någon lösning

2011-12-27 @ 01:10:07
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad Jobbigt, stackare!

Hoppas ni hittar en lösning så det försvinner:)

2011-12-27 @ 10:19:23
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0