Dagen i ord

Min dag har varit ganska fullspäckad. Vaknade vid 9 och va i stallet vid 10. Hade en stund att kolla lite på alla som pyntade. Sedan hade vi övning med några utav stalltjejerna som är lite mindre till luciashowen. 
Det är roligt att barnen är så glada över att få vara med, ska bli superroligt att se resultatet på hela showen.
Efter det var det dags att fota alla luciakandidater, det var BARA 3 st som anmält sig till att vara storlucia vilket vi tyckte va lite lite, så vi tog in 2 stycker lite hastigt. Lite roligt ändån.

Efter det red jag som sagt, men det skrev jag ju i ett annat inlägg.

NU sitter jag och försöker plugga, men jag vet varken vad jag ska plugga på eller har rätt skaer hemma.. kan säga att jag har 3 inlämningar och 6 prov som jag ligger efter med sen jag var sjuk. fml.
Så tyvär slutar min kväll som den är nu - pluggandet-.-

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Roligt med luciashow! Vår luciashow är om en vecka! :)

2011-12-04 @ 21:12:36
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: johanna

tusen tack för hjälpen, jag kan inte komma in på min mail just nu, men om du inte har mailat mig din adress än, så gör det så jag kan skicka pengarna. Tack tack är supernöjd :D

2011-12-05 @ 08:13:52
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0