Chucken today :D

Rubriken fick ha en smiley idag bara för jag är glad :D

Jag tog fram bomull och en luva så som han fick ha i och på öronen. För idag skulle han promt inte löjla sig så där mycket.
Och vetni vad? Det gick! Han var jättelugn, han tyckte det var lite lustigt i början men sen gick det på bra.

Kanske inte världen bästa ridpass, han släpper kontakten med bettet hela tiden och krullar in sig, jag försökte ett tag att bara trava på framåt, men han blev bara hispig och allt gick fel så istället tog jag galopp och jobbade den ett tag. Lite bus i galoppen blev det och ville gärna inte lyssna på mig, men efter ett tag blev han fin även där och när jag travade av var han superduper :D PUSS PÅ MIN PONNY!
Ska lägga in filmerna på datorn som mamma filmade och se om det är något att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0